اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه در توییتی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در بیستویکمین روز از دفاع حماسی ایرانیان از کیان ایران در برابر تجاوز نظامی آمریکا/اسرائیل، سالروز ملیشدن صنعت نفت را گرامی میداریم. ۲۹ اسفند جلوهای ماندگار از مقاومت ملی ایرانیان در برابر مداخله بیگانه و نشانهای از عزم ملی ما برای پاسداشت حق تعیین سرنوشت است.
وی افزود: امروز نیز همه مردم ایران با اقتدار در برابر تجاوزی وحشیانه از میهن عزیزشان دفاع میکنند و در میدانی به مراتب گستردهتر از آن دوران، امتداد تاریخی روحیه سلحشوری و عزتطلبی خود را اثبات میکنند.

انتهای پیام/