پس از حمله دشمن صهیونی آمریکایی به تعدادی از انبارهای نفت استانهای تهران و البرز سقف سوختگیری روزانه با کارت شخصی در این استانها ۲۰ لیتر شده بود که مجددا به حالت قبل از حمله به تاسیسات یاد شده یعنی ۳۰ لیتر بازگشت. انتهای پیام/