۲۱:۴۴

۱۴۰۴/۱۲/۲۷

پایان آتش‌سوزی در پارس جنوبی/ شبکه گاز ایران در وضعیت پایدار قرار دارد

پارس جنوبی
شرکت ملی گاز ایران از پایان آتش‌سوزی در پارس جنوبی خبر داد و اعلام کرد: در حال حاضر تولید گاز با رعایت کامل ملاحظات ایمنی در جریان است
کد خبر : ۵۲۰۸
به گزارش هاب صنعت؛

شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد: حوالی ساعت ۱۴ امروز در پی حمله دشمن به تأسیسات گازی در جنوب کشور، بخشی از واحد‌های پالایشی دچار آسیب شد.

در این حادثه هیچ‌گونه تلفات جانی گزارش نشده و همه کارکنان در سلامت کامل هستند.

نیرو‌های شرکت ملی گاز با حضور کامل در منطقه در حال مدیریت شرایط و بازگرداندن وضعیت به حالت عادی هستند.

در حال حاضر تولید گاز با رعایت کامل ملاحظات ایمنی در جریان است و شبکه گاز کشور نیز در وضعیت پایدار قرار دارد.

هیچ‌یک از نقاط کشور با محدودیت در تامین و انتقال گاز مواجه نیست و هموطنان نگرانی بابت تأمین و توزیع گاز نداشته باشند.

آتش‌سوزی ناشی از حمله آمریکایی ـ صهیونی در پارس جنوبی پایان یافت و عملیات خنک‌سازی تجهیزات در حال انجام است و به‌زودی شرایط به حالت عادی بازخواهد گشت.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha