۲۱:۳۲

۱۴۰۴/۱۲/۲۷

وزارت نفت: تعدادی از تأسیسات منطقه ویژه انرژی پارس بر اثر حمله‌های دشمن دچار آسیب شدند

پارس جنوبی
وزارت نفت درباره عسلویه اطلاعیه‌ای صادر کرد و گفت: تعدادی از تأسیسات منطقه ویژه انرژی پارس بر اثر حمله‌های جنگنده‌های دشمن آمریکایی- صهیونیستی دچار آسیب شدند.
کد خبر : ۵۲۰۷
به گزارش هاب صنعت؛

وزارت نفت درباره عسلویه اطلاعیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

بعضی از تأسیسات منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (عسلویه) ساعت ۱۴ و ۸ دقیقه امروز (۲۷ اسفند) هدف حمله جنگنده‌های دشمن آمریکایی- صهیونیستی قرار گرفت.

تعدادی از تأسیسات منطقه ویژه انرژی پارس بر اثر حمله‌های دشمن دچار آسیب شدند.

تاکنون هیچ مصدومیت یا آسیب جانی بر اثر این حمله‌ها گزارش نشده و عملیات خنک‌سازی و خاموش کردن آتش ناشی از حمله‌ها در حال اجراست.

از مردم درخواست می‌شود خبر‌های مربوط به حمله به تأسیسات صنعت نفت را از مراجع رسمی دنبال کنند و از دامن زدن به شایعات در این باره پرهیز کنند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha