۱۶:۱۴

۱۴۰۴/۱۲/۲۷

اطلاعیه سازمان پدافند غیرعامل کشور در پی تهاجم دشمن به تاسیسات منطقه پارس جنوبی

پارس جنوبی
سازمان پدافند غیرعامل کشور در پی تهاجم دشمن به تاسیسات منطقه پارس جنوبی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دود سیاه منتشر شده ناشی از سوختن مواد نفتی و هیدروکربن است و نیازی به تخلیه شهر نیست.
کد خبر : ۵۲۰۱
به گزارش هاب صنعت؛

سازمان پدافند غیرعامل کشور در اطلاعیه‌ای در پی تهاجم دشمن به تاسیسات منطقه پارس جنوبی، اعلام کرد: مطابق بررسی‌های میدانی، دشمنان حقیر ملت ایران، امروز چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۴ در اقدامی نابخردانه به پالایشگاه‌های ۳،۴،۶ در منطقه ویژه پارس جنوبی (عسلویه) تهاجم کرده است.

به اطلاع مردم شریف ایران خصوصاً اهالی شهر عسلویه می‌رساند تا کنون نشت مواد سمی گزارش نشده و اوضاع توسط فرماندهی ارشد پدافندغیرعامل و مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی در حال مدیریت است.

دود سیاه منتشر شده ناشی از سوختن مواد نفتی و هیدروکربن است و نیازی به تخلیه شهر نبوده و صرفاً لازم است مردم شهر با توجه به جهت باد که به سمت شمال گزارش شده، فاصله ایمن با تاسیسات را رعایت کرده و با بستن در و پنجره‌ها و خاموش کردن تجهیزات تهویه در منزل بمانند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha