بخشی از تاسیسات صنعت نفت پارس جنوبی و عسلویه ساعتی پیش هدف حمله دشمن صهیونی-آمریکایی قرار گرفته است.
فرماندار عسلویه با بیان اینکه چند فاز در پارس جنوبی مورد اصابت پرتابه دشمن صهیونی- آمریکایی قرار گرفت اظهار کرد: برای کنترل و جلوگیری از سرایت آتش، این فازها از مدار خارج شدهاند.
وی با بیان اینکه شرایط تحتکنترل است و آتشنشانیهای پارس جنوبی و منطقهٔ ویژهٔ اقتصادی پارس در حال مهار آتش هستند افزود: ستاد مدیریت بحران تشکیل شده و تدابیر لازم برای کمکرسانی در حال انجام است. تاکنون خسارت جانی گزارش نشده است.
انتهای پیام/