۱۳:۰۶

۱۴۰۴/۱۲/۲۱

نفتکش آمریکایی در خلیج فارس مورد اصابت قرار گرفت

نفتکش
سحرگاه امروز کشتی safe sia با مالکیت آمریکا پس از عدم تمکین و بی‌توجهی به هشدار و اخطار نیروی دریایی سپاه مورد اصابت قرار گرفت. 
کد خبر : ۵۱۴۴
به گزارش هاب صنعت؛

روابط‌عمومی سپاه اعلام کرد: سحرگاه امروز کشتی safe sia با مالکیت آمریکا و با پرچم جزایر مارشال به عنوان یکی از دارایی‌های ارتش تروریست آمریکا در شمال خلیج فارس پس از عدم تمکین و بی‌توجهی به هشدار و اخطار نیروی دریایی سپاه مورد اصابت قرار گرفت. 

نفتکش‌ها و شناور‌های متردد در خلیج فارس و تنگه هرمز باید بدانند این ناامنی نتیجه تجاوز ظالمانه آمریکا در این منطقه است و به منظور حفظ ایمنی و امنیت خود می‌بایست طبق قوانین و مقررات عبورومرور در خلیج فارس و تنگه هرمز در شرایط جنگی که توسط جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌شود عمل کند تا از اصابت پرتابه‌های سرگردان ایمن بمانند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha