روابطعمومی سپاه اعلام کرد: سحرگاه امروز کشتی safe sia با مالکیت آمریکا و با پرچم جزایر مارشال به عنوان یکی از داراییهای ارتش تروریست آمریکا در شمال خلیج فارس پس از عدم تمکین و بیتوجهی به هشدار و اخطار نیروی دریایی سپاه مورد اصابت قرار گرفت.
نفتکشها و شناورهای متردد در خلیج فارس و تنگه هرمز باید بدانند این ناامنی نتیجه تجاوز ظالمانه آمریکا در این منطقه است و به منظور حفظ ایمنی و امنیت خود میبایست طبق قوانین و مقررات عبورومرور در خلیج فارس و تنگه هرمز در شرایط جنگی که توسط جمهوری اسلامی ایران اعلام میشود عمل کند تا از اصابت پرتابههای سرگردان ایمن بمانند.
انتهای پیام/