۰۲:۲۲

۱۴۰۴/۱۲/۲۱

روابط‌عمومی سپاه: ۲ کشتی پس‌از بی‌توجهی به اخطار‌ها هدف حمله قرار گرفتند

تنگه هرمز
روابط‌عمومی سپاه از هدف قرار دادن ۲ کشتی پس‌از بی‌توجهی به اخطار‌ها خبر داد.
کد خبر : ۵۱۳۱
به گزارش هاب صنعت؛

روابط‌عمومی سپاه از هدف قرار دادن ۲ کشتی پس‌از بی‌توجهی به اخطار‌ها خبر داد و اعلام کرد: کشتی expres room با مالکیت رژیم صهیونیستی و با پرچم لیبریا صبح امروز پس‌از بی‌توجهی به اخطار‌های نیروی دریایی سپاه پاسداران مورد اصابت پرتابه‌های ایرانی قرار گرفت و در جای خود متوقف شد. 

کشتی کانتینربر mayuree naree هم ساعاتی پیش پس‌از بی‌توجهی به هشدار‌ها و اخطار‌های نیروی دریایی سپاه پاسداران و اصرار غیرقانونی برای عبور از تنگهٔ هرمز مورد نواخت آتش رزمندگان ایرانی قرار گرفت.

تنگه هرمز بدون تردید و لحظه‌ای غفلت تحت مدیریت هوشمند نیرو‌های شجاع دریایی سپاه پاسداران قرار دارد. متجاوزان آمریکایی و شرکایش حق عبور ندارند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha