صالحی، رئیس امور هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه افزایش بیش از ۵۶۰ میلیون مترمکعبی تولید گاز شیرین از ابتدای ۱۴۰۴ تاکنون محقق شده است اظهار کرد: پس از انجام تستها و امکانسنجیهای اولیه، برای نخستین بار خط انتقال بین پالایشگاههای ۱۱ و ۱۲ بهرهبرداری شد که نتیجه آن افزایش بیش از ۱۱۰ میلیون مترمکعبی تولید گاز شیرین مجتمع بود.
وی افزود: با مجموعه اقدامهای انجامشده در حوزه مدیریت خوراک و بهرهبرداری از خطوط انتقال، از عدمالنفعی نزدیک به ۱۳۵ میلیون دلار جلوگیری شده است.
انتهای پیام/