۰۱:۱۶

۱۴۰۴/۱۲/۰۷

بارندگی‌ها پاسخگوی مصرف آب شهروندان نبود

مصرف آب
مدیرعامل شرکت آبفای منطقه ۴ گفت: طی ۶ سال گذشته استان تهران دچار خشکسالی بوده و بارندگی‌ها پاسخگوی مصرف آب شهروندان نبود.
کد خبر : ۵۰۱۳
به گزارش هاب صنعت؛

حقیقی، مدیرعامل شرکت آبفای منطقه ۴ با بیان اینکه طی ۶ سال گذشته استان تهران دچار خشکسالی بوده و بارندگی‌ها پاسخگوی مصرف آب شهروندان نبود اظهار کرد: باید بدانیم قطعات کاهنده‌مصرف آب در کاهش میزان مصرف در ساختمان‌های مسکونی، عمومی، دولتی و ... بسیار موثر بوده و موجب شده خروجی شیرآلات به میزان متوسط ۳۰ درصد کاهش حجم داشته و مشترک در استفاده از شیرآلات برای شستشو، نظافت و استحمام هیچگونه کاهش میزان آب را حس نمی‌کند.

وی افزود: کاهنده‌های‌مصرف، قطعات بسیار ساده‌ای هستند که در ۲ نوع پرلاتور و رگولاتور جهت نصب بر روی شیرآلات و شلنگ سرویس بهداشتی و سردوش‌های حمام در بازار موجود است.

حقیقی ادامه داد: این قطعات روی خروجی شیر آلات موجود در ساختمان نصب می‌شوند و با ترکیب هوا با آب جریانی نرم را ایجاد می‌کنند که از پاشش آب به اطراف جلوگیری نموده و حداقل ۳۰ درصد کاهش مصرف را به همراه دارد.

وی اظهار کرد: از مشترکان عزیز درخواست داریم، جهت گذر از تنش آبی، این قطعات را از طریق شرکت آب و فاضلاب تهیه و در ساختمان محل سکونت یا ساختمان‌های عمومی نصب کنند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha