باصفا، مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی گفت: بدون ایجاد هیچگونه تغییر فیزیکی در جایگاههای سوخت، محاسبه سهمیه و نرخ بنزین بهصورت متمرکز و نرمافزاری انجام میشود و در مرحله سوختگیری، دیگر مبلغ ریالی به راننده نمایش داده نخواهد شد.
وی افزود: پیش از این، در سامانه هوشمند سوخت، سهمیهبندی بهصورت تفکیکشده نمایش داده میشد؛ بهگونهای که ۶۰ لیتر با نرخ ۱۵۰۰ تومان و ۱۰۰ لیتر با نرخ ۳۰۰۰ تومان بههمراه مبلغ نهایی روی نمایشگر نشان داده میشد، اما در مدل جدید نمایش مبلغ در مرحله سوختگیری حذف شده است.
باصفا ادامه داد: اکنون زمانی که مالک خودرو کارت هوشمند سوخت خود را در جایگاه وارد میکند، نمایشگر نازل تنها میزان لیتراژ برداشتشده را نشان میدهد؛ برای مثال ۳۰ یا ۴۰ لیتر. هیچ عدد ریالی در این مرحله به راننده نمایش داده نمیشود.
انتهای پیام/