مدیرکل دفتر مدیریت مصرف آبفای کشور با بیان اینکه ذخایر آبی سطحی در استان تهران به حدود ۱۳۰ میلیون مترمکعب رسیده است اظهار کرد: این در حالی است که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۲۸۴ میلیون مترمکعب بود، یعنی کاهشی معادل ۱۵۴ میلیون مترمکعب در مقایسه با سال قبل.
وی افزود: همچنین بر اساس آمار و میانگینهای بلندمدت، در این تاریخ باید حدود ۴۵۸ میلیون مترمکعب ذخیره آب سطحی در استان وجود میداشت که نشاندهنده فاصله قابلتوجه با شرایط نرمال است.
انتهای پیام/