۱۲:۲۴

۱۴۰۴/۱۲/۰۶

کاهش ۱۵۴ میلیون مترمکعبی ذخایر آب سطحی تهران نسبت به سال گذشته

خشکسالی
مدیرکل دفتر مدیریت مصرف آبفای کشور گفت: ذخایر آبی سطحی در استان تهران به حدود ۱۳۰ میلیون مترمکعب رسیده است.
کد خبر : ۴۹۹۷
به گزارش هاب صنعت؛

مدیرکل دفتر مدیریت مصرف آبفای کشور با بیان اینکه ذخایر آبی سطحی در استان تهران به حدود ۱۳۰ میلیون مترمکعب رسیده است اظهار کرد: این در حالی است که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۲۸۴ میلیون مترمکعب بود، یعنی کاهشی معادل ۱۵۴ میلیون مترمکعب در مقایسه با سال قبل.

وی افزود: همچنین بر اساس آمار و میانگین‌های بلندمدت، در این تاریخ باید حدود ۴۵۸ میلیون مترمکعب ذخیره آب سطحی در استان وجود می‌داشت که نشان‌دهنده فاصله قابل‌توجه با شرایط نرمال است.

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha