باصفا، مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران گفت: مجری طرح اتصال کارت سوخت به کارت بانکی وزارت امور اقتصاد و دارایی با مشارکت وزارت ارتباطات و بانک مرکزی است و اجرایی شدن آن منوط به ارسال ابلاغیه اجرایی طرح به وزارت نفت است.
وی افزود: تاکنون تنها یک طرح کلی به ما ابلاغ شده است؛ اما این آمادگی وجود دارد تا به محض دریافت طرح اجرایی، زیرساختهای اجرای آن در سامانه هوشمند سوخت شرکت پخش فراهم شود.
باصفا با بیان اینکه این طرح در ابتدا با چالشهایی در حوزه فنی و زیرساختها روبهرو بود که تمامی این موارد به نهادهای متولی منتقل شد ادامه داد: هدف از اجرای این طرح شفافیت در تشخیص فرد برداشت کننده سوخت و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت به ویژه در قالب کارتهای مهاجر است.
انتهای پیام/