۲۱:۲۲

۱۴۰۴/۱۲/۰۵

کشف ۳۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان حاجی‌آباد استان هرمزگان

قاچاق سوخت
دادستان شهرستان حاجی‌آباد در استان هرمزگان گفت: طی توقیف ۲ دستگاه کامیون ایسوزو و یک دستگاه تریلر کانتینردار در مجموع ۳۱ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد.
کد خبر : ۴۹۷۲
به گزارش هاب صنعت؛

دادستان شهرستان حاجی‌آباد در استان هرمزگان گفت: طی سه عملیات جداگانه در محور‌های مواصلاتی شهرستان حاجی آباد پس از شناسایی و توقیف دو دستگاه کامیون ایسوزو و یک دستگاه تریلر کانتینر دار در مجموع ۳۱ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

وی افزود: قاچاقچیان محموله‌های سوخت را به طرز ماهرانه‌ای در بدنه کامیون‌های ایسوزو و کانتیر تریلر توقیف شده جاسازی کرده بودند.

دادستان شهرستان حاجی‌آباد در استان هرمزگان ادامه داد: سوخت‌های مکشوفه از این وسایل نقلیه تحویل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خواهد شد، همچنین برای متهمین در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده است.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha