۰۵:۴۴

۱۴۰۴/۱۱/۲۹

تذکر نماینده تهران درباره ضرورت ارائه بنزین تولید داخل به‌صورت یارانه‌ای

تذکر نماینده تهران درباره ضرورت ارائه بنزین تولید داخل به‌صورت یارانه‌ای
نماینده مردم تهران در صحن علنی گفت: کمیسیون انرژی تأکید دارد هرگونه نرخ سوم بنزین باید صرفاً از محل بنزین غیر تولید داخل باشد و بنزین تولید داخل باید همچنان یارانه‌ای عرضه شود.
کد خبر : ۴۸۴۱
به گزارش هاب صنعت؛

مالک شریعتی، نماینده مردم تهران در صحن علنی گفت: در ردیف هزینه واردات فرآورده‌های نفتی شامل بنزین و گازوئیل، از مجموع منابع ردیف ۴، حدود ۲.۳ میلیارد دلار برای واردات بنزین پیش‌بینی شده و حدود ۲.۷ میلیارد دلار نیز از محل ریفورمر‌ها و پالایشگاه‌های پتروشیمی داخلی تأمین می‌شود.

وی افزود: مجموع این ارقام نسبت به پیش‌بینی اولیه لایحه حدود یک میلیارد دلار کاهش دارد و دولت نباید این کاهش را از طریق افزایش نرخ بنزین داخلی جبران کند.

شریعتی ادامه داد: کمیسیون انرژی نیز تأکید دارد هرگونه نرخ سوم بنزین که دولت دنبال می‌کند و مصوبه‌ای از مجلس ندارد، باید صرفاً از محل بنزین غیر تولید داخل باشد و بنزین تولید داخل باید همچنان یارانه‌ای عرضه شود.

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha