۰۰:۵۴

۱۴۰۴/۱۱/۲۸

هر منطقه باید یک شب در میان دچار افت فشارآب شوند

هر منطقه باید یک شب در میان دچار افت فشارآب شوند
سخنگوی آبفای تهران در رابطه با قطعی‌های شبانه آب به صورت متناوب گفت: کاهش فشار آب به صورت یک روز در میان و بر اساس برنامه‌ای مشخص و با توجه به شرایط سخت ناشی از کم‌بارشی‌های چند سال گذشته است
کد خبر : ۴۷۹۶
به گزارش هاب صنعت؛

بخشی، سخنگوی آبفای تهران در رابطه با قطعی‌های شبانه آب به صورت متناوب گفت: کاهش فشار آب به صورت یک روز در میان و بر اساس برنامه‌ای مشخص و با توجه به شرایط سخت ناشی از کم‌بارشی‌های چند سال گذشته و اینکه وضعیت منابع آبی تهران هنوز به حالت پایدار نرسیده بوده و نزدیک به سه ماه است که شب‌ها از ساعت ۹ شب به بعد، با اطلاع‌رسانی قبلی، افت فشار کنترل‌شده‌ای در شبکه ایجاد می‌کنیم و هر منطقه نیز تنها یک شب در میان مشمول این طرح است.

وی افزود: با توجه به شرایط کم‌بارشی‌های چند سال اخیر و لزوم مدیریت مصرف، در سه ماه اخیر برنامه افت فشار شبانه در تهران اجرا و هر منطقه تنها یک شب در میان افت فشار آب دارد.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha