بخشی، سخنگوی آبفای تهران در رابطه با قطعیهای شبانه آب به صورت متناوب گفت: کاهش فشار آب به صورت یک روز در میان و بر اساس برنامهای مشخص و با توجه به شرایط سخت ناشی از کمبارشیهای چند سال گذشته و اینکه وضعیت منابع آبی تهران هنوز به حالت پایدار نرسیده بوده و نزدیک به سه ماه است که شبها از ساعت ۹ شب به بعد، با اطلاعرسانی قبلی، افت فشار کنترلشدهای در شبکه ایجاد میکنیم و هر منطقه نیز تنها یک شب در میان مشمول این طرح است.
وی افزود: با توجه به شرایط کمبارشیهای چند سال اخیر و لزوم مدیریت مصرف، در سه ماه اخیر برنامه افت فشار شبانه در تهران اجرا و هر منطقه تنها یک شب در میان افت فشار آب دارد.
انتهای پیام/