مجید تختروانچی، معاون وزیر امور خارجه ایران گفت: تهران آمادگی دارد تا درباره موضوع غنیسازی ۶۰ درصد و دیگر جنبههای برنامه صلحآمیز هستهای خود، با طرف آمریکایی گفتوگو کند.
وی با بیان اینکه مسئله غنیسازی صفر دیگر یک «موضوع» نیست یعنی تا جایی که به ایران مربوط میشود، این مسئله روی میز مذاکره نیست ادامه داد: وقتی ما توسط اسرائیلیها و آمریکاییها مورد حمله قرار گرفتیم، موشکهای ما به کمک ما آمدند؛ پس چگونه میتوانیم بپذیریم که خود را از توانمندیهای دفاعیمان محروم کنیم؟
انتهای پیام/