به گزارش هاب صنعت؛ سخنگوی آبفای تهران با بیان اینکه امسال با همراهی و مشارکت شهروندان، میزان صرفهجویی در مصرف آب به حدود یکونیم برابر حجم سد لتیان رسید اظهار کرد: با همراهی و مشارکت شهروندان، نتایج قابلتوجهی در بهبود الگوی مصرف آب در تهران به دست آمد.
وی افزود: بر اساس دادههای ثبتشده، سهم خوشمصرفها از ۳۰ درصد به ۳۸ درصد افزایش یافت، همچنین رفتار بدمصرفها و پرمصرفها به ترتیب ۲ درصد و ۵ درصد کاهش داشته است.
انتهای پیام/