۱۱:۰۴

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

آماده‌باش آبی برای تهرانی‌ها صادر شد

آماده‌باش آبی برای تهرانی‌ها صادر شد
باوجود تنش شدید آبی در تهران، همچنان ۶۲ درصد مشترکان تهرانی پرمصرف هستند.
کد خبر : ۴۶۹۲

به گزارش هاب‌صنعت؛ پس از تجربه ۶ سال خشکسالی در ایران به خصوص تنش شدید آبی در تهران، همچنان ۶۲ درصد مشترکان تهرانی پرمصرف هستند.

طبق این آمار یعنی ۶۲ درصد خانواده‌های تهرانی در ماه بیشتر از ۱۲ هزار لیتر آب مصرف می‌کنند و این درحالی است که سد‌های تامین‌کننده آب تهران یعنی امیرکبیر ۵ درصد، سد لار ۱ درصد، سد طالقان ۲۰ درصد و سد‌های ماملو و لتیان در مجموع ۷ درصد آب دارند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha