۱۰:۴۷

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

رسانه‌های غربی نوشتند: دور بعدی مذاکرات هسته‌ای سه‌شنبه آتی در ژنو

رسانه‌های غربی نوشتند: دور بعدی مذاکرات هسته‌ای سه‌شنبه آتی در ژنو
برخی رسانه‌های غربی نوشته‌اند که دور دوم مذاکرات هسته‌ای ایران و آمریکا سه‌شنبه در ژنو برگزار می‌شود.
کد خبر : ۴۶۸۸

به گزارش هاب‌صنعت؛ برخی رسانه‌های غربی نوشته‌اند که دور دوم مذاکرات هسته‌ای ایران و آمریکا قرار است سه‌شنبه (۲۸ بهمن) در ژنو برگزار شود.

وزیر خارجه عمان نیز به عنوان میانجی در مذاکرات حضور دارد.

دول اول مذاکرات هسته‌ای ایران با ایالات متحده، روز جمعه، ۱۷ بهمن در مسقط پایتخت عمان برگزار شد.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha