۰۲:۵۲

۱۴۰۴/۱۱/۲۴

دزدی و کلاهبرداری با مکمل بنزین زورکی!

دزدی و کلاهبرداری با مکمل بنزین زورکی!
ماموران جایگاه‌های سوخت در سایه عدم نظارت مسئولین، اقدام به فروش زورکی و ریختن بدون اطلاع مکمل‌های چند صد هزار تومانی داخل باک خودرو مردم می‌کنند.
کد خبر : ۴۶۸۰

به گزارش هاب‌صنعت؛ احتمالا قبلا زیاد درباره اقدام غیرقانونی کارگر‌های پمپ‌بنزین در اصرار به ریختن مکمل بنزین با بهانه‌های مختلف «باک بنزین داغون میشه»، «ببین چقدر گاز داره»، «باید کلینر بریزی حتما» و ... دروغ‌های دیگر مشتریان را راضی یا حداقل تلاش می‌کردند مکمل‌هایی که روی دیوار‌های خود پمپ‌بنزین نوشته فروش‌شان غیرقانونی است، را به مردم بفروشند.

اما حالا ماموران جایگاه‌ها در سایه عدم نظارت مسئولین، فضا را آسوده دیده و وارد مرحله دیگری شده‌اند. آن هم فروش زورکی و ریختن بدون اطلاع مکمل‌های چند صد هزار تومانی داخل باک خودرو مردم است.

جدای از اینکه پیشتر در گزارشات متعددی اعلام شد که این مکمل‌ها در کارگاه‌های زیرزمینی تولید می‌شوند و حتی برای خودرو‌ها مضر هم هستند، اما برخی گلایه‌های شدیدی داشتند که بدون این‌که از آنها سوالی شود، جایگاه‌دار، به باز کردن پلمپ مکمل اقدام کرده و آن را در باک خودرو مشتری می‌ریزد و در ازای آن تقریبا هزینه‌ای چند صد هزار تومانی از مشتری مطالبه می‌کند.

این اتفاق زمانی زننده‌تر و اذیت‌کننده‌تر می‌شود که اکثر گزارش‌دهنده‌های این تخلف و سرقت محترمانه، بانوان بوده‌اند و وقتی جایگاه‌دار می‌بیند راننده خانم است که احتمالا وارد اعتراض و درگیری نمی‌شود و گا‌ها برای زدن بنزین از جایگاه‌دار کمک می‌گیرند، از این فرصت سواستفاده کرده و بدون اطلاع راننده، او را در عمل انجام شده می‌گذرانند و مطالبه مبلغ چند صد هزار تومانی هم می‌کنند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha