به گزارش هابصنعت؛ حسن عباسزاده، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: برنامههای میانمدت وزارت نفت دولت چهاردهم برای جبران ظرفیت خالی و تأمین پایدار خوراک صنعت پتروشیمی تدوین و اجرای در آستانه اجرا قرار دارد.
وی با بیان اینکه یکی از مهمترین این برنامهها، سرمایهگذاری گسترده در طرحهای جمعآوری گازهای مشعل است افزود: در فصل سرد سال و با افزایش مصرف خانگی گاز، تأمین خوراک صنایع از جمله پتروشیمیها با محدودیت روبهرو میشود.
عباسزاده ادامه داد: این موضوع به کاهش تولید و استفاده نشدن از بخشی از ظرفیت نصبشده منجر میشود.
انتهای پیام/