۱۴:۰۳

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

همراهی شهروندان در کاهش ۱۲ درصدی مصرف آب تهران

همراهی شهروندان در کاهش ۱۲ درصدی مصرف آب تهران
معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: همراهی شهروندان موجب کاهش ۱۲ درصدی مصرف آب در سال جاری شده است.
کد خبر : ۴۶۰۹

به گزارش هاب‌صنعت؛ معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: همراهی شهروندان با برنامه‌های فنی و فرهنگی آبفای استان تهران موجب کاهش ۱۲ درصدی مصرف آب در سال جاری شده است.

وی با بیان اینکه تجربه موفق پویش همیاران آب در ۲ سال اخیر نشان‌دهنده اثرگذاری مطلوب این پویش است افزود: به دلیل کم‌بارشی‌ها، در چند سال اخیر ذخایر آبی سد‌ها و منابع آب زیرزمینی به پایین‌ترین سطح رسیده است و به اصطلاح «از جیب خورده‌ایم».

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان تهران ادامه داد: شهروندان تهرانی به طور متوسط روزانه حدود ۳ میلیون مترمکعب معادل ۳ میلیارد لیتر یعنی به اندازه ظرفیت دریاچه چیتگر، آب مصرف می‌کنند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha