۱۱:۲۵

۱۴۰۴/۱۱/۲۰

کاهش استفاده از کارت سوخت اضطراری به ۲۵ درصد

کاهش استفاده از کارت سوخت اضطراری به ۲۵ درصد
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: با اجرای طرح جدید بنزینی، استفاده از کارت اضطراری جایگاه‌های عرضه از ۴۳ درصد به ۲۵ درصد رسید.
کد خبر : ۴۵۸۹

به گزارش هاب‌صنعت؛ کرامت ویس‌کرمی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان اینکه اجرای طرح جدید بنزین با هدف تشویق مردم به استفاده از کارت سوخت شخصی انجام شد اظهار کرد: خوشبختانه با اجرای این طرح، استفاده از کارت اضطراری جایگاه‌های عرضه از ۴۳ درصد به ۲۵ درصد رسید.

وی افزود: در طول ۱۸ سال گذشته حدود ۶۲ میلیون کارت سوخت تولید شده است.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha