۰۲:۱۲

۱۴۰۴/۱۱/۱۷

بهره‌برداری از فاز دوم واحد بازیافت گوگرد ستاره خلیج‌فارس

بهره‌برداری از فاز دوم واحد بازیافت گوگرد ستاره خلیج‌فارس
فاز دوم واحد بازیافت گوگرد پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس هم‌زمان با دهه فجر و با حضور معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش به بهره‌برداری رسید.
کد خبر : ۴۵۴۷

به گزارش هاب‌صنعت؛ قانعی‌فرد، مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس در آیین بهره‌برداری از فاز دوم واحد بازیافت گوگرد پالایشگاه گفت: این واحد مهم محیط‌زیستی نقش مؤثری در جلوگیری از آلایندگی داشته و از سوزاندن کامل گاز‌های اسیدی جلوگیری می‌کند.

وی افزود: واحد بازیافت گوگرد دارای ظرفیت تولید روزانه ۸۰ تن گوگرد جامد است که افزون بر ایجاد ارزش افزوده، منافع اقتصادی قابل‌توجهی را برای شرکت به همراه دارد. 

قانعی‌فرد با بیان اینکه این واحد، آخرین واحد فرآیندی پالایشگاه است که به‌طور کامل وارد سرویس شد ادامه داد: طراحی پایه واحد آمونیاک نیز به‌منظور تکمیل زنجیره ارزش فرآورده‌های ویژه پالایشگاه به اتمام رسیده و با توجه به ارزش و اهمیت این محصول، ساخت این واحد در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha