به گزارش هابصنعت به نقل از خبرگزاری فارس؛ خبرهایی از شرکت ملی نفت رسیده که تایید میکند، فرآیند فروش و انتقال نفت ایران به خریدارها به صورت عادی در جریان است.
یک منبع آگاه تاکید کرد، روند فروش نفت در ۲ هفته اخیر بسیار بهتر از قبل شده و رقم تخفیف ایران نیز بسیار کمتر از اعدادی است که در رسانههای خارجی منعکس میشود.
این مقام مسئول اعلام کرد که هم اکنون تمامی نفتکشهای اعزامی از ایران خریدار مشخص دارند.
انتهای پیام/