۰۱:۴۸

۱۴۰۴/۱۱/۱۴

رئیس سازمان بورس: به‌دنبال عرضه شرکت ملی نفت در بورس هستیم

رئیس سازمان بورس: به‌دنبال عرضه شرکت ملی نفت در بورس هستیم
رئیس سازمان بورس از برنامه‌ریزی برای عرضه شرکت ملی نفت در بازار سرمایه با موافقت وزارت نفت و دولت خبر داد.
کد خبر : ۴۴۹۳

به گزارش هاب‌صنعت؛ حجت‌الله صیدی، رئیس سازمان بورس از برنامه‌ریزی برای عرضه شرکت ملی نفت در بازار سرمایه با موافقت وزارت نفت و دولت خبر داد و گفت: دنبال آن هستیم تا شرکت نفت وارد بازار شود به شرط اینکه وزارت نفت و دولت تصمیم به این موضوع بگیرد و یکی از راه‌های توسعه و عمق بخشی به بازار سهام است.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha