به گزارش هابصنعت؛ رامین حاتمی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مهمترین اولویت این شرکت را تولید نفت و گاز در شرایط ایمن، پایدار و با رعایت کامل ملاحظات محیط زیستی دانست و گفت: برنامههای افزایش تولید با استفاده از روشهای نوین بهطور جدی در دستور کار است.
وی افزود: در بخش زیرسطحی، افزایش بهرهوری بهطور مستقیم با افزایش برداشت از میدانهای نفتی و گازی مرتبط است؛ در این حوزه اقدامهای مؤثری با رویکردهای مخزنمحور و چاهمحور انجام شده و در حال پیگیری است تا بتوانیم افزایش ضریب برداشت و تولید را محقق کنیم.
حاتمی ادامه داد: بر اساس برنامهریزیهای انجامشده، تا پایان سال ۱۴۰۷ حداقل میزان گازسوزی در مشعلها را خواهیم داشت و انشاءالله از ابتدای سال آینده تا پایان سال ۱۴۰۷ شاهد خاموشی تدریجی و کامل مشعلها خواهیم بود.
انتهای پیام/