۰۱:۴۰

۱۴۰۴/۱۱/۱۴

افزایش تولید نفت با به‌کارگیری روش‌های نوین در دستور کار است

افزایش تولید نفت با به‌کارگیری روش‌های نوین در دستور کار است
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، مهم‌ترین اولویت این شرکت را تولید نفت و گاز در شرایط ایمن، پایدار و با رعایت کامل ملاحظات محیط زیستی دانست.
کد خبر : ۴۴۹۰

به گزارش هاب‌صنعت؛ رامین حاتمی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، مهم‌ترین اولویت این شرکت را تولید نفت و گاز در شرایط ایمن، پایدار و با رعایت کامل ملاحظات محیط زیستی دانست و گفت: برنامه‌های افزایش تولید با استفاده از روش‌های نوین به‌طور جدی در دستور کار است.

وی افزود: در بخش زیرسطحی، افزایش بهره‌وری به‌طور مستقیم با افزایش برداشت از میدان‌های نفتی و گازی مرتبط است؛ در این حوزه اقدام‌های مؤثری با رویکرد‌های مخزن‌محور و چاه‌محور انجام شده و در حال پیگیری است تا بتوانیم افزایش ضریب برداشت و تولید را محقق کنیم.

حاتمی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، تا پایان سال ۱۴۰۷ حداقل میزان گازسوزی در مشعل‌ها را خواهیم داشت و ان‌شاءالله از ابتدای سال آینده تا پایان سال ۱۴۰۷ شاهد خاموشی تدریجی و کامل مشعل‌ها خواهیم بود.

انتهای پیام/


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha