۰۱:۵۶

۱۴۰۴/۱۱/۱۲

نماینده وزارت نفت پس از ۳۰ سال عضو هیئت عالی نظارت شد

نماینده وزارت نفت پس از ۳۰ سال عضو هیئت عالی نظارت شد
برای نخستین‌بار از زمان تشکیل هیئت عالی نظارت در سال ۱۳۷۳، نماینده وزارت نفت به عضویت این هیئت درآمد.
کد خبر : ۴۴۵۶

به گزارش هاب‌صنعت؛ فرخ مهری‌نژاد، نماینده وزیر و مدیرکل هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان وزارت نفت، بر اساس پیشنهاد معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، و تصویب‌نامه هیئت وزیران ابلاغی از سوی معاون اول رئیس‌جمهور، به‌عنوان یکی از سه عضو این هیئت منصوب شد.

هیئت عالی نظارت در ساختار کلان دولت وظیفه نظارت بر حسن اجرای قانون و ایجاد هماهنگی میان هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری در دستگاه‌های اجرایی کشور را بر عهده دارد.

انتهای پیام/


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha