۰۰:۲۶

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

تزریق ۱۶۵.۵ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی

تزریق ۱۶۵.۵ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
از ابتدای امسال تا ۳ بهمن بیش از ۱۶۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون مترمکعب گاز در پالایشگاه‌های پارس جنوبی شیرین‌سازی و به شبکه سراسری ارسال شده است.
کد خبر : ۴۴۳۶

به گزارش هاب‌صنعت؛ حسینی، مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: انجام موفق تعمیرات اساسی با کمترین زمان توقف، افزایش قابلیت اطمینان تجهیزات و ارتقای ضریب دسترس‌پذیری واحدها، زمینه بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت ۱۳ پالایشگاه فعال پارس جنوبی را فراهم و امکان پاسخگویی سریع به افزایش مصرف گاز در روز‌های سرد سال را مهیا کرده است.

وی افزود: سال ۱۴۰۳، ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین به شبکه سراسری کشور تزریق شد، همچنین از ابتدای امسال تا ۳ بهمن بیش از ۱۶۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون مترمکعب گاز در پالایشگاه‌های این مجتمع شیرین‌سازی و به شبکه سراسری ارسال و در روز‌های اخیر نیز به‌طور میانگین روزانه بیش از ۶۰۰ میلیون مترمکعب گاز شیرین از پالایشگاه‌های پارس جنوبی وارد خطوط سراسری شده است.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha