۱۴:۲۷

۱۴۰۴/۱۱/۱۰

عضو کمیسیون انرژی مجلس: سوخت دوم حدود ۱۴ نیروگاه «مازوت» است

عضو کمیسیون انرژی مجلس: سوخت دوم حدود ۱۴ نیروگاه «مازوت» است
عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه سوخت دوم حدود ۱۴ نیروگاه «مازوت» است گفت: بخش قابل‌توجهی از آلودگی هوا ناشی از «مازوت‌سوزی» است.
کد خبر : ۴۴۱۸

 

 عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مازوت مصرفی در کشور ما سولفور بالایی دارد، گفت: طرح‌هایی برای کاهش گوگرد در پالایشگاه‌ها شروع شده، اما روند کار کُند و پروژه‌ها سنگین هستند؛ زیرل نمی‌شود در یک سال تمام مازوت تولیدی را سولفور زدایی کرد.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha