به گزارش هابصنعت؛ محسن پاکنژاد وزیر نفت با تاکید بر مسئولیت این وزارتخانه در فروش نفت و بازاریابی، گفت بازگشت ارز حاصل از فروش نفت باید طبق سازوکارهای تعیینشده بانک مرکزی انجام شود، هرچند در مسیر انتقال پول، بهدلیل شرایط تحریم، گاهی تاخیرهایی رخ میدهد.
به گفته وی، با همکاری سایر نهادها، بهزودی نابسامانیهای احتمالی در ورود ارز نفتی برطرف خواهد شد. پاکنژاد اعلام کرد تاکنون شکایت قضایی مستقیمی از شرکتهای تراستی مطرح نشده، اما دولت برای برخورد قاطع با هرگونه اهمال در بازگشت ارز عزم جدی دارد و در دفاع از منافع ملی و حقوق مردم ذرهای کوتاه نخواهد آمد.
انتهای پیام/