۰۰:۵۲

۱۴۰۴/۱۱/۰۴

تعطیلی مراکز اداری استان تهران برای فردا شنبه ۴ بهمن

تعطیلی مراکز اداری استان تهران برای فردا شنبه ۴ بهمن
بنا به مصوبه کارگروه مصرف بهینه انرژی استان تهران، کلیه ادارات و مؤسسات دولتی، بانک‌ها و شهرداری‌ها در سراسر استان تهران، تعطیل اعلام شد.
کد خبر : ۴۳۲۱

به گزارش هاب‌صنعت؛ بنابر اعلام استانداری تهران، بر اساس گزارش سازمان هواشناسی و پیش‌بینی تداوم برودت هوا طی روز‌های آینده و بنا به مصوبه کارگروه مصرف بهینه انرژی استان تهران، کلیه ادارات و مؤسسات دولتی، بانک‌ها و شهرداری‌ها در سراسر استان تهران، تعطیل و مدارس (طبق اعلامیه آموزش و پرورش، غیر حضوری و مجازی و در بستر شاد)، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی غیر حضوری در روز شنبه چهارم بهمن اعلام می‌شود.

این تعطیلی شامل بازار بورس، مراکز درمانی، امدادرسانی، انتظامی و خدماتی و شعب کشیک بانک‌ها نخواهد بود و این مراکز طبق روال معمول به ارائه خدمات ادامه خواهند داد.

همچنین مقتضی است که کلیه ادارات و مؤسسات دولتی نسبت به خاموش نگه‌داشتن سیستم‌های گرمایشی و روشنایی در روز تعطیل اقدام کنند.

از شهروندان گرامی نیز تقاضا می‌شود به‌منظور جلوگیری از افت فشار گاز و قطعی برق و در راستای رعایت رفاه حال هموطنان عزیز، حداکثر صرفه‌جویی در مصرف گاز و برق را مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha