۱۶:۴۸

۱۴۰۴/۱۱/۰۲

افزایش برداشت ۱۳ میلیون مترمکعبی از پارس جنوبی

افزایش برداشت ۱۳ میلیون مترمکعبی از پارس جنوبی
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد برداشت روزانه گاز از پارس جنوبی به ۷۲۷ میلیون مترمکعب رسید.
کد خبر : ۴۳۰۷

به گزارش هاب‌صنعت؛ حمید بورد، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، حمید بورد، امروز پنجشنبه دوم بهمن اعلام کرد که ۷۲۷ میلیون مترمکعب گاز از میدان مشترک پارس جنوبی برداشت شده است.

این رقم نسبت به دی‌ ۱۴۰۳ که برداشت روزانه حدود ۷۱۴ میلیون مترمکعب بود، افزایش نشان می‌دهد.

بورد با اشاره به تأمین دکل‌های حفاری و پروژه‌های جدید گفت: «امیدواریم بتوانیم تولید انرژی کشور را برای سال‌های آینده تضمین کنیم.» وی تأکید کرد که توسعه میدان‌های مشترک و به‌کارگیری فناوری‌های نوین، یکی از اولویت‌های اصلی شرکت ملی نفت برای پاسخگویی به نیاز داخلی و صادرات انرژی است.

انتهای پیام/


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha