۱۱:۲۷

۱۴۰۴/۱۱/۰۲

تعطیلی ادارات، معادل یک روز تولید نیروگاه امیرکبیر برق ذخیره کرد

تعطیلی ادارات، معادل یک روز تولید نیروگاه امیرکبیر برق ذخیره کرد
مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: تعطیلی ادارات در روز چهارشنبه اول بهمن، معادل ظرفیت تولید کامل نیروگاه برق‌آبی امیرکبیر، صرفه‌جویی در مصرف برق را به دنبال داشت.
کد خبر : ۴۳۰۵

به گزارش هاب‌صنعت؛ کامبیز ناظریان، مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ با اشاره به صرفه‌جویی ۱۰۰ مگاواتی برق پایتخت گفت: تعطیلی ادارات توسط استانداری تهران در روز چهارشنبه، اول بهمن منجر به صرفه‌جویی معادل ظرفیت تولید کامل نیروگاه برق آبی امیرکبیر در مصرف برق شهر تهران شد.

ناظریان با بیان اینکه این میزان صرفه‌جویی به صورت تقریبی معادل برق مورد نیاز ۵۰۰ هزار نفر یعنی جمعیت یک شهر کوچک است، افزود: صرفه‌جویی در مصرف برق به معنای کاهش نیاز نیروگاه‌های سوخت فسیلی به گاز تزریقی و توزیع عادلانه انرژی در سطح کشور در روز‌های بسیار سرد کنونی است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ، ضمن قدردانی از همراهی شهروندان استان تهران در مدیریت مصرف برق از هموطنان تهرانی درخواست کرد با توجه به استقرار جبهه هوای بسیار سرد در استان، با حداکثر صرفه‌جویی در مصرف انرژی به تامین برق و گاز مورد نیاز هموطنان در سراسر کشور کمک کنند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha