۱۶:۰۵

۱۴۰۴/۱۰/۳۰

تحویل ۱۷۰ میلیون مترمکعب گاز به نیروگاه‌ها

تحویل ۱۷۰ میلیون مترمکعب گاز به نیروگاه‌ها
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از تحویل روزانه بیش از ۱۷۰ میلیون مترمکعب گاز به نیروگاه‌ها در سه روز گذشته خبر داد و گفت: مقدار گاز تحویلی به نیروگاه‌ها از ابتدای امسال تا امروز بیش از ۳ میلیارد مترمکعب بوده است.
کد خبر : ۴۲۸۲

به گزارش هاب‌صنعت به نقل از شرکت ملی گاز ایران؛ سعید توکلی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به آماده‌تر بودن شرایط گازرسانی امسال نسبت به پارسال تأکید کرد: امسال رکورد شیرین‌سازی و انتقال گاز به شبکه سراسری زده شد. این مقدار که پارسال روزانه ۸۸۰ میلیون مترمکعب بود، امسال در همین بازه زمانی به ۸۸۲ میلیون مترمکعب رسید.

وی تأکید کرد: با توجه به ورود جبهه هوای سرد از امروز از سمت شمال غرب، از مردم عزیز کشورمان می‌خواهم با رعایت الگوی مصرف و بهینه مصرف کردن، رعایت دمای آسایش (۱۸ تا ۲۱ درجه)، گذاشتن دمای مشعل شوفاژخانه‌ها و موتورخانه‌ها روی ۵۰ تا ۶۰ درجه، بستن دریچه‌های کولر، کشیدن پرده‌های ضخیم و رعایت مصرف در بخش‌های عمومی، ما را برای عبوری آرام و مطمئن از زمستان همراهی کنند، چنانچه موردی وجود دارد که این رعایت‌ها انجام نمی‌شود، به سامانه ۱۹۴ شرکت ملی گاز ایران اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha