۰۱:۲۱

۱۴۰۴/۱۰/۱۸

بابک زنجانی: اگر بانک مرکزی ۷ میلیارد دلار هم عرضه کند این گروه‌های تراستی آن را جمع می‌کنند

بابک زنجانی: اگر بانک مرکزی ۷ میلیارد دلار هم عرضه کند این گروه‌های تراستی آن را جمع می‌کنند
بابک زنجانی گفت: حتی اگر بانک مرکزی تا ۷ میلیارد دلار ارز به بازار تزریق کند، این گروه‌ها آن را جمع‌آوری خواهند کرد تا کسری‌های خود را جبران کنند.
کد خبر : ۴۱۷۵

به گزارش هاب‌صنعت؛ بابک زنجانی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در روزهای اخیر، به شکلی گسترده، تراستی‌های مختلف بانک‌هوی تحت نظارت معاونت ادزی بانک مرکزی سابق(گچپرزاده و فرزین) با استفاده از ریان بدون پشتوانه اقدام به جمع‌آوری ارز بازار کرده‌اند.

وی با بیان اینکه حتی اگر بانک مرکزی تا ۷ میلیارد دلار ارز به بازار تزریق کند، این گروه‌ها آن را جمع‌آوری خواهند کرد تا کسری‌های خود را جبران کنند افزود: این مطالبات باید صرفا از مسیر قوه قضاییه وصول شوند؛ در غیر این‌صورت، هرگونه تلاش برای تامین کسری از طریق بازار، می‌تواند منجر به ایجاد اخلال گسترده در بازار ارز شود.

بابک زنجانی: اگر بانک مرکزی ۷ میلیارد دلار هم عرضه کند این گروه‌های تراستی آن را جمع می‌کنند

انتهای پیام/


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha