۱۳:۳۵

۱۴۰۴/۱۰/۰۹

ماجرای بکارگیری ۵۰ بازنشسته در شرکت زیر مجموعه وزارت نفت

ماجرای بکارگیری ۵۰ بازنشسته در شرکت زیر مجموعه وزارت نفت
سخنگوی قوه قضاییه درباره بکارگیری ۵۰ بازنشسته در شرکت زیر مجموعه وزارت نفت گفت: وزیر نفت موضوع را جهت اقدام قانونی به مسئولین ابلاغ کرده است.
کد خبر : ۴۰۶۴
تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha