به گزارش هابصنعت؛ مالک شریعتی، عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: ظاهرا دولت اصلاح در مصوبه نرخ سوم بنزین را پذیرفته و در گام نخست، قصد دارد در جلسات پیشروی هیئت وزیران، سهمیه خودروهای داخلی نوشماره را بازگرداند.
وی افزود: این یک خبر خوب است که امیدوارم با اولویت دادن به اجرای سیاستهای غیرقیمتی مندرج در قانون برنامه هفتم و بودجه ۱۴۰۴ تکمیل شود.
انتهای پیام/