۰۱:۲۱

۱۴۰۴/۰۹/۰۷

سهمیه خودرو‌های نوشماره بازمی‌گردد؟

سهمیه خودرو‌های نوشماره بازمی‌گردد؟
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: دولت قصد دارد در جلسات پیش‌روی هیئت وزیران، سهمیه خودرو‌های داخلی ‎نوشماره را بازگرداند.
کد خبر : ۳۵۱۱

به گزارش هاب‌صنعت؛ مالک شریعتی، عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: ظاهرا دولت اصلاح در مصوبه نرخ سوم ‎بنزین را پذیرفته و در گام نخست، قصد دارد در جلسات پیش‌روی هیئت وزیران، سهمیه خودرو‌های داخلی ‎نوشماره را بازگرداند.

وی افزود: این یک ‎خبر خوب است که امیدوارم با اولویت دادن به اجرای سیاست‌های غیرقیمتی مندرج در قانون برنامه هفتم و بودجه ۱۴۰۴ تکمیل شود.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha