به گزارش هابصنعت؛ تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه مصرف سوخت تاکسیها، عدد خیلی عجیب و غریبی نیست اظهار کرد: نظام حمایتی روی سر تاکسیها وجود دارد.
وی با بیان اینکه برخی از تاکسیها نیز گازسوز هستند و از سهمیه متناسب پیمایش برخوردارند ادامه داد: قیمت مازاد بر سهمیه تأثیر چندانی بر تاکسیها نخواهد داشت.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران: اینگونه نیست که مردم فکر کنند افزایش قیمت بنزین همزمان با افزایش کرایهها باشد.
انتهای پیام/