به گزارش هابصنعت؛ مالک شریعتی، نماینده مجلس گفت: دولتها برای کسب درآمد در انتهای سال و تامین بودجه تصمیم به افزایش قیمت بنزین میگیرند.
وی افزود: دولت درآمد حاصل از اصلاح قسمت بنزین را پیشخور کرده است و عملا با تورمی که ایجاد میشود درآمد را خنثی میکند.
انتهای پیام/