۲۲:۵۴

۱۴۰۴/۰۹/۰۴

توضیحات مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره سامانه خوداظهاری خودرو و تخصیص سهمیه سوخت

توضیحات مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره سامانه خوداظهاری خودرو و تخصیص سهمیه سوخت
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: سامانه‌ای قرار است تدوین شود تا بر اساس این سامانه افراد دارای چند خودرو می‌توانند در این سامانه با انجام فرم خوداظهاری انتخاب کنند تا کدام خودرو، بنزین سهمیه‌ای دریافت کنند و در این خصوص اطلاع‌رسانی‌ها انجام خواهد شد و باقی خودرو‌های شخص مالک مشمول بنزین سهمیه‌ای نمی‌شوند.
کد خبر : ۳۴۶۸
تعداد بازدید : 14
کد ویدیو

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha