به گزارش هابصنعت؛ حمید رسایی، نماینده مجلس شورای اسلامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: درحالیکه اعضای دولت دائما گرانشدن بنزین را تکذیب میکنند، طبق مصوبه دولت قرار است هزینه حمل سوخت تا جایگاه و حقالعمل جایگاهداران به قیمت بنزین اضافه شود. با این مصوبه، بنزین هزار و ۵۰۰ تومان، ۵ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد شد.
وی افزود: آقای پزشکیان فراموش نکند که در ایام تبلیغات انتخاباتی چندبار اعلام کرد که گرانی بنزین، تهمت رقبای انتخاباتی وی است و چنین برنامهای ندارد!

انتهای پیام/