۱۳:۰۴

۱۴۰۴/۰۷/۲۵

تصادف خودروی حامل سوخت قاچاق در جاده سرخس-مشهد ۴ قربانی گرفت

تصادف خودروی حامل سوخت قاچاق در جاده سرخس-مشهد ۴ قربانی گرفت
جانشین رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: شب گذشته در اثر تصادف خودروی حامل سوخت قاچاق در جاده سرخس-مشهد در محدوده روستای «آبروان» چهار نفر جان باختند و یک نفر هم مصدوم شد.
کد خبر : ۲۸۳۹

به گزارش هاب‌صنعت به نقل از ایرنا؛ سرهنگ محمدرضا کورسی، جانشین رئیس پلیس راه خراسان رضوی اظهار کرد: پنجشنبه شب حوالی ساعت ۲۳ و ۴۰ دقیقه در تصادف ۲ دستگاه خودروی پراید که یکی از آنها از مسیر سرخس به مشهد حامل سوخت گازویيل قاچاق بود با پرایدی دیگر حریق ایجاد شد و چهار نفر جان خود را از دست دادند.

وی گفت: علت تصادف انحراف به چپ خودروی حامل گازوییل قاچاق بوده است که علاوه بر فوت ۲ سرنشین سوخت‌بر، مرگ ۲ سرنشین و مصدوم شدن یک سرنشین دیگر پراید غیرمقصر را که از مشهد به سرخس در حرکت بود رقم زد.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha