به گزارش هابصنعت؛ امیرحسین ثابتی نماینده مردم تهران در تذکر شفاهی گفت: آقای پزشکیان راه مقابله با تورم و مشکلات مقابله با ریخت و پاشها است، اگر میخواهید اقتصاد درست شود بهجای فشار به مردم به مسئولان فشار بیاورید.
وی افزود: اکنون بحث سهنرخی شدن بنزین در حال جدی شدن است همانگونه که گرانسازی ال پی جی را در خفا انجام دادید که از هیئت تطبیق میخواهم آن را رد کند، زیرا غیرقانونی است.
ثابتی ادامه داد: جلوی قاچاق سوخت را بگیرید ما پمپبنزینی داشتیم که یک نفر بالای یک میلیارد تراکنش مالی داشته است، کارت سوخت را بهجای اینکه به هر ماشین دهید به کدملی دهید.
انتهای پیام/