۱۱:۰۵

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

پرداخت کاهش ۵ درصدی فرانشیز درمان به نفتی‌ها آغاز شد

پرداخت کاهش ۵ درصدی فرانشیز درمان به نفتی‌ها آغاز شد
مرحله نخست مابه‌التفاوت فرانشیز ۵ درصدی درمان برای بازنشستگان و بازماندگان صنعت نفت واریز شد.
کد خبر : ۲۷۹۴

به گزارش هاب‌صنعت؛ صندوق بازنشستگی صنعت نفت اعلام کرد: مستمری مهر به همراه ۳ مبلغ مناسبتی و مرحله نخست مابه‌التفاوت فرانشیز ۵ درصدی درمان برای بازنشستگان و بازماندگان صنعت نفت واریز شد.

بازنشستگان صنعت نفت که از اول فروردین ۱۴۰۴ تا ابلاغ اجرای مقررات کاهش ۵ درصدی فرانشیز درمان از مراکز طرف قرارداد متشکل از بیمارستان‌ها و مراکز فیزیوتراپی خدمات دریافت کرده و در مراکز فرانشیز پرداخت نکرده‌اند و طی کسور مستمری از آنها کسر شده در این مرحله مشمول بازگشت مبالغ فرانشیز شدند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha