به گزارش هابصنعت؛ صندوق بازنشستگی صنعت نفت اعلام کرد: مستمری مهر به همراه ۳ مبلغ مناسبتی و مرحله نخست مابهالتفاوت فرانشیز ۵ درصدی درمان برای بازنشستگان و بازماندگان صنعت نفت واریز شد.
بازنشستگان صنعت نفت که از اول فروردین ۱۴۰۴ تا ابلاغ اجرای مقررات کاهش ۵ درصدی فرانشیز درمان از مراکز طرف قرارداد متشکل از بیمارستانها و مراکز فیزیوتراپی خدمات دریافت کرده و در مراکز فرانشیز پرداخت نکردهاند و طی کسور مستمری از آنها کسر شده در این مرحله مشمول بازگشت مبالغ فرانشیز شدند.
انتهای پیام/