۱۱:۱۶

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

صدور کیفرخواست برای ۱۷ نفر از متهمین پرونده کشتی خارجی حامل سوخت قاچاق در استان هرمزگان

صدور کیفرخواست برای ۱۷ نفر از متهمین پرونده کشتی خارجی حامل سوخت قاچاق در استان هرمزگان
رئیس کل دادگستری هرمزگان اظهار کرد: پس از طی‌شدن مراحل رسیدگی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جاسک، برای تمام ۱۷ نفر متهم پرونده کشتی خارجی حامل سوخت قاچاق قرار مجرمیت و کیفرخواست صادر شد. 
کد خبر : ۲۷۳۰

به گزارش هاب‌صنعت؛ مجتبی قهرمانی، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: مأموران دریابانی در روز ۲۳ تیر امسال یک کشتی خارجی را به‌دلیل قاچاق سوخت در آب‌های شرق استان هرمزگان توقیف کردند که بلافاصله روند رسیدگی قضایی به تخلفات این شناور آغاز شد. 

وی افزود: این کشتی حامل سوخت قاچاق، دارای ۱۷ نفر سرنشین بود که این افراد، اتباع چهار کشور خارجی هستند و همگی با صدور قرار تأمین کیفری بازداشت شده‌اند. 

قهرمانی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات مفصل قضایی و اخذ استعلامات لازم و بررسی مدارک و مستندات موجود، ارتکاب جرم قاچاق کالای یارانه‌ای به صورت سازمان‌یافته توسط این افراد محرز شده است. 

رئیس کل دادگستری هرمزگان اظهار کرد: در نتیجه تکمیل تحقیقات و پس از طی‌شدن مراحل رسیدگی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جاسک، برای تمام ۱۷ نفر متهم این پرونده قرار مجرمیت و کیفرخواست صادر شد. 

قهرمانی با بیان اینکه پرونده تخلفات این کشتی خارجی جهت سیر مراحل دادرسی و صدور رای به دادگاه ارسال شده افزود: این تانکر حامل بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر سوخت یارانه‌ای از نوع نفت‌گاز بوده است.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha