۱۲:۲۱

۱۴۰۴/۰۷/۰۴

کیفرخواست قاچاقچیان بیش از ۴۰۰ میلیون لیتر گازوییل در بندرکلاهی میناب صادر شد

کیفرخواست قاچاقچیان بیش از ۴۰۰ میلیون لیتر گازوییل در بندرکلاهی میناب صادر شد
دادستان شهرستان میناب از صدور کیفرخواست برای ۱۶۶ نفر به اتهام قاچاق بیش از ۴۰۰ میلیون لیتر گازوییل در بندرکلاهی خبر داد. 
کد خبر : ۲۶۰۴

به گزارش هاب‌صنعت؛ ابراهیم طاهری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میناب در استان هرمزگان از صدور کیفرخواست برای ۱۶۶ نفر از متهمان قاچاق سوخت در بندر کلاهی به اتهام قاچاق بیش از ۴۰۰ میلیون لیتر گازوییل خبر داد. 

دادستان میناب درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در نتیجه تکمیل تحقیقات قضایی در خصوص ۱۶۶ نفر از مالکان انبار‌هایی که مبادرت به انباشت میلیون‌ها لیتر سوخت قاچاق در بندرکلاهی کرده بودند، برای این افراد قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست صادر شده است.

وی در ادامه افزود: پس از اجرای طرح بزرگ مقابله با زیرساخت‌های قاچاق سوخت در بندر کلاهی میناب در اردیبهشت سال‌جاری، تعداد ۳۰۳ پرونده برای مالکان دپو‌های سوخت به اتهام قاچاق فرآورده‌های نفتی، آلوده کردن دریا و استفاده غیرمجاز از برق تشکیل شد.

دادستان میناب یادآور شد: بر این اساس پس از انجام و پایان تحقیقات قضایی، قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست برای ۱۶۶ نفر از متهمان صادر و پرونده آنها برای رسیدگی و صدور رای به دادگاه ارسال شده است و درصورت محکومیت، مجازات حبس، شلاق و جزای نقدی به میزان بیش از ۶۰ هزار میلیارد تومان در انتظار متهمین خواهد بود. 

طاهری تصریح کرد: پیش از این نیز در خصوص ۲۰ نفر دیگر از متهمین کیفرخواست صادر شده است و انجام تحقیقات در خصوص سایر پرونده‌ها به صورت مستمر ادامه دارد و نتایج آن متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص اموال نامشروع حاصل از قاچاق سوخت در بندر کلاهی از جمله ۳۰ باب ویلای لوکس متعلق به متهمان نیز بدلی از پرونده آنها تهیه و جهت رسیدگی به دادگاه اصل ۴۹ قانون اساسی استان هرمزگان ارسال شده است.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha