۲۰:۲۷

۱۴۰۴/۰۶/۲۶

وزیر نفت ایران با وزیر انرژی روسیه دیدار کرد/ تقویت همکاری‌های اقتصادی ۲ کشور در آستانه کمیسیون نوزدهم

وزیر نفت ایران با وزیر انرژی روسیه دیدار کرد/ تقویت همکاری‌های اقتصادی ۲ کشور در آستانه کمیسیون نوزدهم
وزیر نفت پس از دیدار و گفت‌و‌گو با وزیر انرژی فدراسیون روسیه و مدیرعامل شرکت گازپروم روسیه از پیگیری دستاورد‌های هجدهمین کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه و برنامه‌ریزی برای برگزاری کمیسیون نوزدهم در تهران خبر داد.
کد خبر : ۲۴۸۵

به گزارش هاب‌صنعت؛ محسن پاک‌نژاد، وزیر نفت امروز چهارشنبه(۲۶ شهریور) پس از دیدار و گفت‌و‌گو با سرگئی تیسیلیوف، وزیر انرژی فدراسیون روسیه و الکسی میلر، مدیرعامل شرکت گازپروم روسیه از پیگیری دستاورد‌های هجدهمین کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه و برنامه‌ریزی برای برگزاری کمیسیون نوزدهم در تهران خبر داد و گفت: در این دیدار پیرو نشست اخیر رؤسای جمهوری ایران و روسیه در اجلاس شانگهای،  موضوع‌های مرتبط با کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و روسیه مطرح شد. 

وی افزود: دستاورد‌های هجدهمین کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه که در مسکو برگزار شد، نیازمند پیگیری‌های بیشتر بود که در این نشست پیگیری‌ها به‌طور جدی بررسی شد. 

پاک‌نژاد با بیان اینکه برخی محور‌های همکاری نیاز به بازنگری و گفت‌و‌گو داشت که مجددا بحث و بررسی شد و به نتیجه رسید ادامه داد: در خصوص زمان‌بندی و دستورجلسه این نشست نیز مباحثی مطرح شد که ان‌شالله در موقعیت مقتضی به اطلاع هم‌وطنان عزیز می‌رسد.

تعداد بازدید : 2
کد ویدیو

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha