۲۳:۵۹

۱۴۰۴/۰۶/۰۶

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه: فعال شدن مکانیسم ماشه، تجارت‌های ما را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه: فعال شدن مکانیسم ماشه، تجارت‌های ما را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد
معاون اقتصادی وزارت خارجه اظهار کرد: با فعال شدن مکانیسم ماشه، هیچ‌یک از تجارت‌های ما تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد.
کد خبر : ۲۲۰۴

به گزارش هاب‌صنعت؛ حمید قنبری، معاون اقتصادی وزارت خارجه با بیان اینکه نمی‌گویم تحریم‌ها بی‌اثر است، یک تحریم هم علیه ما مهم و موثر است اظهار کرد: با فعال شدن مکانیسم ماشه، هیچ‌یک از تجارت‌های ما تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد.

قنبری ادامه داد: هیچ جای قطعنامه ۲۲۳۱ تحریم فروش نفت ایران مطرح نشده است.

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha