به گزارش هابصنعت؛ حمید قنبری، معاون اقتصادی وزارت خارجه با بیان اینکه نمیگویم تحریمها بیاثر است، یک تحریم هم علیه ما مهم و موثر است اظهار کرد: با فعال شدن مکانیسم ماشه، هیچیک از تجارتهای ما تحت تاثیر قرار نمیگیرد.
قنبری ادامه داد: هیچ جای قطعنامه ۲۲۳۱ تحریم فروش نفت ایران مطرح نشده است.
انتهای پیام/